حب جديد

xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > جديد فضفضة
محتار واحتاج للمساعدة

جديد فضفضة

19-10-2010, 09:31 AM
رنين الحب

والله يا شباب انا جربت ابعت عنها يوم واحد بس لكن للاسف ما قدرت وانا اتاكدت اليوم انو انا بحبها بس بدرجة اولى

يا ريت تقولولى فى ايش بنصحوا يا شباب العنف مع الولاد ولا الكلام معهم

والله انى صرت اشتاقلها
من مواضيع : رنين الحب محتار واحتاج للمساعدة
19-10-2010, 05:11 PM
إسلام سمير

بص دراستك هى هدفك
تخيل مثلا انت حبيتها وانا اسف طلعت ماهى بتحبك وبتخدعك هتندم على اللى فاتك فخليك فى درستك الحب هيجى بعديين وفى الوقت ده هتقدر تعرف الصح من اللغلط صدقنى انا قعدت احب فى اهم فتره من عمرى وفى الاخر خانت مع اول واحد يقولها انا بحبك وعاوز اتجوزك علشان كان فى الوقت ده ظروفى مش لذيذه لكن اجتهد واشتغلت وربنا بيرزقنى وبيقت ممكن اتجوز 50 واحده مع بعض وبفلوسى بس انا معملش كده
أجتهد وذاكر وسيبك من الكلام الفاضى ده
ومتنساش تقرب لربنا واللى عاوزه ربنا هيكون
من مواضيع : إسلام سمير
19-10-2010, 06:13 PM
رنين الحب

Question ردعلى سمير

بس انا مو زيك حبيبى

انا نوعى غير يا حب انا اذا حبيت شغلة ما بخاف ولا بخجل وبقول انى انا بحبها حتى لو ايش ما صار يصير

انا بدي اسال بالنسبة لاول شغلة هى انو انا بحب بنت البنت فى ولاد بيلحقوها وبتولدنوا بدي اعرف انا ايش اسوى شوروا على يا شباب انا اتاكد انى بحبها كتير يا شباب ايش اسوى مع الولاد
من مواضيع : رنين الحب محتار واحتاج للمساعدة
20-10-2010, 12:49 AM
إسلام سمير

أقوللك انا تعمل أيه يابوب
خلاص انت حر
أولا هى راضيه انها تكلمهم وهل الشباب دول كويسين ولا هما عاوزيين حاجه غلط من البنت
حاول تقرب للشباب ديه باسلوب محترم بدون مشاكل ولا تعرفهم انك بتعربهم علشان حاجه عااااااااادى خاااالص
تمام شوف هما بيقولوه ايه عليها وحاول تقربلها هيا من اتجااااه اخر وافهم منها فى ايه بالظبط موضوع الشباب دى اوك واذا كان عاوزيين منها حاجه غلط انصحهم وقولوها يابنت الناس انا بخاف عليكى ومش عارف بقى هى هيبقى رد فعلها لو سمعتللك يبقى خير لو مهتمتش بكلامك فكك منها وهى تبقى عاوزه كده وهى اللى جابته لنفسها واقوللك هتقابل بعدهااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا
اللى قلبك يحبها وتحبك بأذن الله
ولو سمعتللك يبقى كله تمام ووريها انك بنخاااف عليها وانصح الشباب بالذوق والادب وبعد ده كله
خد والدك وروح أقراء الفاتحه مع ابوها وامها لو حتى ربط كلام علشان ميبقاش كلام على الفاضى وبكده ده الصح واللى اقدر اقوللك عليه وتتجوز بعد دراستك بأذن الله بس بلاش دباديب فى دباديب والنبى
تقبل تحياتى ياغالى
من مواضيع : إسلام سمير
20-10-2010, 02:53 AM
eslam katy

اقتباس:
أقوللك انا تعمل أيه يابوب
خلاص انت حر
أولا هى راضيه انها تكلمهم وهل الشباب دول كويسين ولا هما عاوزيين حاجه غلط من البنت
حاول تقرب للشباب ديه باسلوب محترم بدون مشاكل ولا تعرفهم انك بتعربهم علشان حاجه عااااااااادى خاااالص
تمام شوف هما بيقولوه ايه عليها وحاول تقربلها هيا من اتجااااه اخر وافهم منها فى ايه بالظبط موضوع الشباب دى اوك واذا كان عاوزيين منها حاجه غلط انصحهم وقولوها يابنت الناس انا بخاف عليكى ومش عارف بقى هى هيبقى رد فعلها لو سمعتللك يبقى خير لو مهتمتش بكلامك فكك منها وهى تبقى عاوزه كده وهى اللى جابته لنفسها واقوللك هتقابل بعدهااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا
اللى قلبك يحبها وتحبك بأذن الله
ولو سمعتللك يبقى كله تمام ووريها انك بنخاااف عليها وانصح الشباب بالذوق والادب وبعد ده كله
خد والدك وروح أقراء الفاتحه مع ابوها وامها لو حتى ربط كلام علشان ميبقاش كلام على الفاضى وبكده ده الصح واللى اقدر اقوللك عليه وتتجوز بعد دراستك بأذن الله بس بلاش دباديب فى دباديب والنبى
تقبل تحياتى ياغالى
كلام ممتاز ياابو اسلام تقبل تحياتى ابقى افتح الايميل عاوزك مستنيك حبيبى
وانت ياحبيبى صلى ركعتيين لله وهو اللى هيمشى الامور
من مواضيع : eslam katy

الكلمات الدلالية (Tags)
للمساعدة, محتار, واحتاج