حب جديد

xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > جديد فضفضة
سؤال فى حب

جديد فضفضة

10-11-2012, 02:13 AM
pepe realmadred

Discc سؤال فى حب

هل لو واحد بيحب بنت وهو متأكد انها بتحبه بس مكسوفة وانها رافضة فكرة الحب ومأجلها علشان مش مستعدة وعايز يتأكد من انها بتحبه يقفل فيس بوك او موبيل بتاعه لفترة كام يوم علشان يتأكد انها بتحبه وعايزاه وانه بيوحشها ونفسها تتكلم معاه على طول ولا يعمل حاجة تانية لاختبار حب البنت له
من مواضيع : pepe realmadred كيف تحاول البنت اخفاء مشاعرها
سؤال لبنات ومهم لشباب ايضا
نظرة الشباب وبنات لحب
سؤال لبنات
سؤال فى حب
10-11-2012, 09:44 AM
ahmedibrahim

لازم تسال نفسك سؤال
هو اخر الحب ده ايه؟؟؟
من مواضيع : ahmedibrahim
10-11-2012, 02:35 PM
pepe realmadred

تسلم على مرورك ان شاء الله خير
من مواضيع : pepe realmadred سؤال لبنات ومهم لشباب ايضا
نظرة الشباب وبنات لحب
سؤال فى حب
كيف تحاول البنت اخفاء مشاعرها
سؤال لبنات
11-11-2012, 01:17 AM
sarsora

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pepe realmadred
هل لو واحد بيحب بنت وهو متأكد انها بتحبه بس مكسوفة وانها رافضة فكرة الحب ومأجلها علشان مش مستعدة وعايز يتأكد من انها بتحبه يقفل فيس بوك او موبيل بتاعه لفترة كام يوم علشان يتأكد انها بتحبه وعايزاه وانه بيوحشها ونفسها تتكلم معاه على طول ولا يعمل حاجة تانية لاختبار حب البنت له

طيب عايز تختبر حبها ليه اذا كنت قولت فى بداية كلامك انك واثق من حبها
يبقه ايه لزمته الاختبار
وبعدين لا تقفل الموبايل ولا الفيس بوك
بالعكس
البعد والحركات دى والتقل حركات قديمة
الحب اهتمام وقرب
زى ما قالت ام كلثوم
الحب كده .. وصال ودلال

وبســـــــ

من مواضيع : sarsora
11-11-2012, 02:10 AM
pepe realmadred

ممكن يكون متأكد بس انا عايز اتأكد لانى مش بعرف اشوفها وبتمنى انى اشوفها بأى طريقة لكن لأسف موضوع مش سهل وانا باخد رأى هنا لأنى خايف من اختبار ده يكون مش فى صالحى وانا كنت ناوى اعمله اسبوع بس خفضها الى اربعة ايام وانا عن نفسى نفسى افتح الفيس واكلمها فعلا وخايف تكون محتاجانى وتكون خطة دى ضد مصلحتى وممكن اخسر البنت الوحيدة المهتمة بيا والى انا بحبها فبجد نفسى اعرف هل الى حعمله فعلا حيبين حبها ليا باى ردود فعلا ايجابية ولا ردود حتكون سلبية وفيها زعل منى بجد ربنا يستر بس انا بفكر افتح الفيس بكره وبدلا من اربعة ايام حخليها يومين ونصف بس انا لازم اكمل فى خطة ولا افتحه بكره لأن فى الى بيقول حركة دى قديمة ومتنفعشى وفى الى بيقولها انها حتخليها تقلق لان حركة دى فعلا سلاح ذو حدين وربنا يسنر
من مواضيع : pepe realmadred سؤال فى حب
سؤال لبنات
نظرة الشباب وبنات لحب
كيف تحاول البنت اخفاء مشاعرها
سؤال لبنات ومهم لشباب ايضا

الكلمات الدلالية (Tags)
حب, سؤال, في

سؤال فى حب

الساعة الآن 02:19 PM.