حب جديد

xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح
الامـــــــــــــــل***

الحوار المفتوح

28-01-2009, 03:12 AM
bodi89

الامـــــــــــــــل***

الأمل في أوقات بنشعر أن الأمل هو الي يحيينا* لولا الأمل ما قدرنا نصمد قدام قسوة الأيام*وما قدرنا نصبر ونتحمل الآلام لما أحلامنا بتضيع*في أوقات بنشعر أنه لولا الأمل لمتنا من زمااااان* لولا الأمل لكنا من اليائسين الي بقت ملامحهم كئيبه وقلوبهم شاخت وملاها اليأس**الي بقوا بينتظرو الموت*ومنهم ضعاف الإيمان لا بل ويتمنوه كمان

لولا الأمل ما كنا ابتسمنا آملين فى غد أفضل لولا الأمل لبقت حياتنا كئيبه*ممله لا ربيع فيها ولا زهور

أنا سمعت وقريت وبردد لنفسى دائما
لا يأس مع الحياه ولا حياة مع اليأس

و في أوقات بشوف أن الأمل يجلدنى*ويعذبنى* ويقتلنى ويدمر عمرى بشوف أنى بالأمل باشقى فلما أحلم*وأحلم* وأحلم وفجأه كده
تتكسر كل أحلامى وآمالى وهنا بشوف الأمل هو العذاب بعينة* لما ينكسر الأمل بظل اتمنى أن يتحقق مره تانيه وينكسر الأمل*وبظل كمان اتمناه وينكسر وانا اتمنى الأمل بقى عذاب* جلاد يجلدنى كل يوم ويفسد حياتى*قاتل بلا رحمه يقتلنى كل يوم ببطئ شديد*لا اشعر بنفسى إلا وأيامى بتضيع وأنا بنتظر***أحيانا بقول هعيش بلا أمل هرضى بحياتي واحاول أني اعيش حياتي زي ماهي مش هنتظر تاني*** ارجع أقول في نفسى لولا الأمل لكانت حياتى يأس في يأس***وارجع وأقول الأمل يجلدنى ويقتلتى كل يوم وانا بنتظر تحقيقة وفي الأخير*** اسكت لأني مش لاقيه اجابه حد عندة اجابه ؟
احنا بنسعد بالأمل ولا بنشقى ؟
هو بيحيينا او يقتلنا ؟

من مواضيع : bodi89 ســوف اظـل شــامـخــااا***
كـل مـيـسر لما خـلـق لـة***
شـعـرة مـعـاويـة***
تـضـحـيـة عـصـفـور***
لـعـبـة الاقـــدار***
30-01-2009, 09:48 AM
تـيـنـهـيـنـان

[QUOTE]احنا بنسعد بالأمل ولا بنشقى ؟[/quote]

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اخي الكريم اشكرك على نفحة الامل التي نشرتها بموضوعك هذا،،
دعوة للامل ،، و مثلما تفضلت لا حياة بدون امل ،، امل هو نبض الحياة ،، امل مهام عاركتنا الايام هو الذي يتركك تقوم و ان ترفض الياس في حياة ،،

لولا امل تجد نفسك جسد بدون روح ،، كيف نشقي و هو نبيض القلوب

امل ... فلا ياس مع الحياة

ما دمنا ننبض دما فالامل ينبض معنا
فهو يحيينا لا يقتلنا

من مواضيع : تـيـنـهـيـنـان شوفو الطفل الياباني شو عمل في الامريكان
افضل 15 مدينة في العالم على حسب الترتيب العالمي
ارقي ما يتعلمه الانسان
من هي الشخصية القوية في نظركم
حكاية مريض

الامـــــــــــــــل***

الساعة الآن 02:31 AM.